.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یالثارات، لیست انتخاباتی جریان انحرافی را منتشر کرد!

هدیه، مهتاب و مهناز ( هر سه به عنوان سرلیست) گلزارجان، امیر منصور‌آریا،ساسی‌مانکن، م. نصرتی، شیث.ر، فائقه آتشین، بهروز وثوقی، گلشیفته فراهانی، میرحسین و کروبی، مهدی و فائزه هاشمی، پنگول، ستایش، حشمت فردوس، امیرعباس هویدا، شاهرخ ‌خان، آنجلینا جولی، اکبر گنجی، ندا آقاسلطان و ترانه موسوی، علیرضا نوری‌زاده، مرد عنکبوتی، دکتر جوانفکر و به همراه تعدادی از نوچه‌ها (تاحدی که لیست ۳۰ نفر بشود!)

 یالثارات در ستون همولایتی (طنز)نوشت:

قطب فرقه احباء اسفندیاریه در آخرین جلسه ستاد انتخاباتی احبا و اخوان فهرست قطعی جریان مذکور جهت انتخابات مجلس نهم را به شرح زیر اعلام کرد:
لیست تهران: هدیه، مهتاب و مهناز ( هر سه به عنوان سرلیست) گلزارجان، امیر منصور‌آریا،ساسی‌مانکن، م. نصرتی، شیث.ر، فائقه آتشین، بهروز وثوقی، گلشیفته فراهانی، میرحسین و کروبی، مهدی و فائزه هاشمی، پنگول، ستایش، حشمت فردوس، امیرعباس هویدا، شاهرخ ‌خان، آنجلینا جولی، اکبر گنجی، ندا آقاسلطان و ترانه موسوی، علیرضا نوری‌زاده، مرد عنکبوتی، دکتر جوانفکر و به همراه تعدادی از نوچه‌ها (تاحدی که لیست ۳۰ نفر بشود!)


ایشان در پاسخ به سوالی در خصوص علت انتخاب این افراد فرمودند: هدف گلچینی از افراد محبوب بوده و ما مطمئن هستیم که این افراد در میان مردم طرفداران زیادی دارند.
سعی ما بر آن بود که گزینش‌های خود را از میان طیف‌هایی متفاوت مثل ورزشکاران، بازیگران، خوانندگان، سیاسیون، فعالان اقتصادی و چهره‌های رسانه‌ای انتخاب کنیم و جنسمان جور باشد!
وی در پاسخ به سوالی در خصوص علت انتخاب امیرعباس هویدا به این نکته اشاره کردند که هویدا یک مدیر اقتصادی موفق بود و طی ۱۳ سال نخست‌وزیری او قیمت یک قوطی کبریت یک ریال باقی ماند.
ایشان در ادامه ضمن اشاره به چهره‌هایی مانند فائقه آتشین، علیرضا نوری‌زاده و... که خارج از کشور اقامت دارند، تصریح کرد این افراد پس از انتخاب می‌توانند به صورت دورکار یا با استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس وظایف نمایندگی خود را انجام دهند و از این جهت مشکلی وجود ندارد.
قطب فرقه اسفندیاریه زنده نبودن برخی از چهره‌های موجود در لیست را مصداق سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب دانست و تاکید کرد اولا که مرگ و زندگی نسبی است! ثانیا ما تعیین می‌کنیم که چه کسی مرده است و چه کسی زنده! ثالثا مرده بودن که عیب ندارد! مردم می‌توانند به این عزیزان رای بدهند فوقش ما خودمان به وکالت و نیابت از جانب آن عزیزان انجام وظیفه کرده و در رای‌گیری‌های مجلس یک‌تنه به جای همه آن مرحومان رای خواهیم داد.


حضرت ایشان وجود برخی اتباع بیگانه (مانند آنجلینا خانم و یا شاهرخ‌خان) در لیست را امری رایج و عادی دانست و تاکید کرد ما می‌گوییم که خارجی بودن بعضی از نامزدها هیچ اشکالی ندارد و نشان از فراملیتی بودن لیست ما دارد! چون ما به اموری مثل تابعیت یا قانون انتخابات اعتقادی نداریم و آنها را ورق‌پاره‌ای بیش نمی‌دانیم! و نگرش انسانی و انترناسیونالیستی ما باعث شده تا از دو چهره محبوب خارجی جهت حضور در لیست دعوت کنیم و اگر دلمان می‌خواست حتی «اوباما» و «سارکوزی» را هم در لیستمان می‌آوردیم! می‌خواهیم، می‌توانیم، می‌شود، می‌کنیم! اگر هم کسی اعتراض کند افشایش می‌کنیم و خواهیم گفت که چه کاسه‌ها در زیر نیم‌کاسه دارد!


وی در خاتمه در خصوص تایید صلاحیت این جریان افزود: من هیچ اشکالی در این افراد نمی‌بینم و باید به جای تنگ‌نظری با محبت و همدلی دست به دست هم بدهیم و کشور را بسازیم!
۱- شنیده می‌شود هنوز حضور مهتاب، مهناز و هدیه در لیست قطعی نشده و گلزار هم برای حضور در لیست به ازای هر ساعت مبلغ ۱۰ میلیون تومان مطالبه کرده است.
۲- م. نصرتی و شیث.ر، هم حضور خود را منوط به بخشودگی کامل خود از سوی کمیته انضباطی نموده‌اند و گفته می‌شود در همین رابطه از سوی فرقه احباء اسفندیاریه فشارهایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد خواهد شد.


۳- مرد عنکبوتی و پنگول تصمیم‌گیری در خصوص حضور و یا عدم حضور در این فهرست را تایید یا رد نکرده‌اند!
۴- نامزد ندا آقاسلطان اعلام آمادگی کرده که حاضر است به جای ندا به مجلس برود. ترانه موسوی هم با اعلام اینکه نه تنها نمرده بلکه سالم سالم است، از حضور در این لیست استقبال کرد.
۵- گفته می‌شود حضور چهره‌هایی مانند اکبرگنجی، موسوی، کروبی، مهدی و فائزه هاشمی در این لیست جهت جذب آرای خاکستری ۱۳ میلیونی صورت گرفته است! البته هیچ یک از افراد فوق تاکنون در خصوص حضور یا عدم حضور خود در این لیست حاضر به مصاحبه یا گفت‌وگو نشده‌اند!


۶- گفته می‌شود تاکنون افراد زیر هم از سوی جریان فوق جهت نامزدی انتخابات مجلس نهم در برخی شهرستانها نامزد شده‌اند:
محمد علی باب، عبدالبها، شوقی افندی، اسدالله علم، فرح دیبا، مسعود رجوی، نورالدین کیانوری، ابوالحسن بنی‌صدر، محمد علی شاه قاجار، میرزاآقاخان نوری، مهد علیا، عطاءالله مهاجرانی، محسن کدیور، دکتر سروش، فرهاد برره، خرزوخان، جواد یساری، سوسن، فتانه، شهرام شب پره، ریچارد فرای، کاندولیزا رایس، خانم جمیله، فرشاد امیر ابراهیمی، شیرین عبادی و نانسی عجرم!
شنیده شده که قطب فرقه احباء اسفندیاریه در خصوص تایید صلاحیت افراد فوق هشدار داد که این فهرست خط قرمز است و اگر حتی یک نفر از افراد فوق رد صلاحیت شود آن وقت ۷۵ درصد از ناگفته‌ها را خواهد گفت و البته ۳۶ درصد را هم برای روز مبادا نگه خواهد داشت! وی اینکه یک عده بخواهند به ایشان ایراد بگیرند که جمع بین ۳۶ و ۷۵ می‌شود ۱۱۱ و این غلط است را ناشی از بی‌سوادی و نافهمی آنها دانست و با لبخند گفت: اینکه چیزی نیست! ما کارهایی سخت‌تر از این را هم در مدت ۶ سال گذشته کردیم و شد! اینکه جمع ۷۵ و ۳۶ بشود ۱۰۰ کار سختی نیست! دستور می‌دهیم به صورت ضربتی که این‌گونه بشود و البته خواهد شد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.